This is it...!!! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Cindy - WaarBenJij.nu This is it...!!! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Cindy - WaarBenJij.nu

This is it...!!!

Door: Milkshake

Blijf op de hoogte en volg Cindy

18 November 2010 | Nederland, Maastricht

This is it..!!!

Om 20.45 vertrek ik naar Kenia en dan kom ik morgen om 15.00 aan in Nairobi (tussenstop Dubai van 4,5 u).

Mijn koffer zit al voor de helft vol met spulletjes voor de kids, haha!!!

Ik heb de kriebels, maar heb er ontzettend veel zin in!
Er staat mij een mooie tijd te wachten en ik zal er 100% van gaan genieten!
Heerlijk...

Tot over 6 weken!

Liefs Cindy

  • 18 November 2010 - 09:35

    Denise:

    Hoi Popje,

    Ja het is zo ver. Back to basic voor jou!!! Je gaat zo genieten!!!
    Tot straks!!!

    XX

  • 18 November 2010 - 10:10

    Janine En John:

    he muts,
    wij wensen je heel veel suc6 daar, amuseer je en doe voorzichtig!!
    En niet dat we volgend jaar all you need is love moeten inschakelen he ; )) hahaha
    x Janine en John

  • 18 November 2010 - 11:58

    Mandy:

    Hey,
    Goede vlucht!
    x

  • 18 November 2010 - 15:53

    Anita:

    Hoi cin,

    Iech wins dich n gooj reis en hiel vaol plezeer !!
    xoxo


  • 19 November 2010 - 08:58

    Manon:

    Hoi Cindy,

    Je zult nu bijna op plaats van bestemming zijn.
    Ik wil je heel veel succes wensen de komende 6 weken.

    Jij kunt dit!!!
    Groetjes Manon

  • 19 November 2010 - 14:27

    Rachelle Klaasse:

    Hey Cin,

    Heel veel succes daar en geniet ervan!!
    Ik ga je reisverslag volgen :-)

    Groetjes,
    Rachelle

  • 20 November 2010 - 18:19

    Nienke:

    Haai sjeetje!

    En en en en en en en hoe is het ??? Geniet en have fun! Ben benieuwd naar je verhalen.. zal je site in de gaten houden!
    kus nien

  • 22 November 2010 - 17:16

    Zeute:

    Hey Muts,

    hoe gaat hetmet je?
    Goede reis gehad?
    Ja ik mis je ook al ;) whaha.

    Maak er een leuke tijd van.

    Groeten Gaston

  • 22 November 2010 - 21:36

    Anke:

    Hey Cindy,

    Wat cool! Ga je rondreizen? Toch niet alleen he! Als je in nairobi bent, moet je eigenlijk een bezoekje brengen aan de sloppenwijk Kibera. Erg indrukwekkend!

    Ben benieuwd hoe jij het daar vindt. ik vond het geweldig

    enjoy! xxx

  • 23 November 2010 - 08:58

    Jacqueline:

    Hey Truus!
    Al ingeburgerd in Kenia?
    Ik hoop dat je het naar je zin hebt!
    Geniet er maar met volle teugen van !

    Groetjes, Jacqueline

  • 23 November 2010 - 15:16

    Denise Oet Ulestoate:

    Salamu!!!! Jamba!!!!
    ai ai caramba!

    Ha kipenzi,
    Jij hebt hebt het zo te zien veel te druk om verhalen te schrijven of slecht internet. Ik begrijp het, jij hebt veeeeeeeel betere dingen te doen hahaha.
    Amuzeer je met de mooie kids, die zullen wel swingen daar he?
    Jaag daar het wild niet op he! Of je moet ze deze kant op sturen!
    SHOSHOLOZA, dat kennen ze daar misschien niet?

    Kwaheri! Poen Denise

  • 24 November 2010 - 17:25

    Mam En Pap:

    Hoi.... mupke..
    How is it? in kenia??? We think that everything is good we hope.Of bis ste den mestreechs al vergete. Nein he...ha.ha Geneet en verween die kinder dao en.......kom gauw weer naor house.dikke poen vaon mam en pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cindy

Actief sinds 25 Sept. 2010
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 25784

Voorgaande reizen:

18 November 2010 - 27 December 2010

This is it...!!!

Landen bezocht: